Erotična zgodba n2

Kot obljubljeno, objavljam še eno zgodbo. Ta mi je osebno bolj všeč od prejšnje, ampak končno odločitev prepuščam vam :)
(p.s. ženske iz zgodbe sicer nisem hotela poimensko ''izpostavljat'', ker itak ima vsak svoj okus, ampak mogoče si s kom delim to fantazijo, tak da bom kar povedala, da se gre o Natalie Martinez :) )



SOBARICA
Sem 20-letna študentka, ki pa ne prihaja ravno iz premožne družine, zato sem primorana za stroške stanovanja in hrane poskrbeti sama. Kako? S študentskim delom, kajpak! Na srečo sem dobila priložnost delati kot sobarica pri zakonskem paru brez otrok. Ogromna hiša, vse v belem, diši po mangu. Tudi plača je lepa, počnem pa zelo malo, samo tiste osnovne stvari, kot so preoblačenje postelje, sesanje, brisanje prahu in tako naprej. S tem si krajšam čas vsaj dvakrat tedensko, kot na primer danes.
Sedela sem na postelji in se trudila odpirati gumbe na prevleki. En, dva, tri, oči pa so mi vedno  bolj lezle skupaj. Bila sem tako grozno utrujena, faks me je čisto uničil. Mogoče… mogoče bi samo malo zadremala, lastnikov še dolgo ne bo doma, saj ne bodo vedeli. Še preden sem se zavedla kaj počnem, sem že ob telesu čutila prijetno hladnost in mehkobo. Sprostila sem se in se pretegnila, prijetne vonjave so pa pripomogle k temu, da sem v minuti že spala.
Kako dolgo sem spala, ne vem. Vem samo, da me je prebudil nežen dotik, ki sem se ga kar malo ustrašila. Vstala sem se še preden sem dokončno odprla oči. Na postelji je sedela lastnica hiše. Zardela sem in se začela brž opravičevat in obljubljat, da se to ne bo nikoli ponovilo. Smejala se je in me pomirjala, češ, da se pač zgodi in ve kako je, ko imaš prenatrpan urnik. Malce sem se pomirila in se zahvalila za razumevanje.
''Prisedi,'' je rekla in z roko pokazala na posteljo. Upala sem, da ni kaj hujšega, mogoče ima kakšno pripombo glede mojega dela.
''Lahko se spočiješ, noben te ne obsoja, v bistvu si bila prav luškana, ko si takole spala. Tako nedolžna na tej beli posteljnini,'' je začela in se medtem sumljivo smehljala. Nisem vedela, kam točno pelje ta stvar, mogoče pa potrebuje kakšen mati-hčer pogovor, glede na to, da nima svojih otrok?
Nadaljevala je: ''študentka si, kajne? Verjetno imaš prav razburljivo življenje..''
Nerodno sem se nasmehnila in mislim, da sem spet zardela. Grozno, porabila bom vso barvo, ki jo moje telo premore. Nastala je nerodna tišina, zato sem pogledovala po sobi. Ker sem očitno postala antisocialno bitje, je uboga reva nadaljevala svoj monolog: ''Saj veš kaj mislim ne? Seksaš redno?''
Woow, stvari postajajo resne. Bila sem zmedena, vendar sem nekako uspela izustit da ''recimo no''. Nekaj časa me je gledala direktno v oči, medtem ko sem jaz odmikala pogled. Ko bi le vedela, kako me je mikalo, da bi ji lahko od blizu zrla v oči, te lepe okrogle, temne oči, lepo poudarjene z temnimi obrvmi in malo senčila. Ja, na pamet sem vedela vse njene obrazne poteze. Lepše ženske še nisem videla, že od prvega dne mi je padla v oko in od takrat naprej neprestano mislim nanjo, na njen nasmeh, ko se ji ličnice povzdignejo in se pokažejo njeni beli zobje.
''Si že kdaj poskusila z žensko?'' me je vprašala. Potrebovala sem trenutek, da sem se zavedla, kaj me sploh sprašuje. V mislih sem si že predstavljala, kako kul bi bilo, če bi se me vzela ženska, kaj šele ona.
V trenutku, ko sem odgovorila, da ne, je njena roka prešla do moje in me s prsti nežno božala po dlani, zapestju, roki. Neverjeten občutek. Nežnost me je popeljala v popolnoma drug kraj, kjer se sploh nisem zavedala, kaj počnem, počutila sem se, kot da lebdim. Prisedla je bližje in z drugo roko načela moja ramena, vmes pa zašepetala, da moža še dolgo ne bo domov, poleg tega pa on svojo dozo dobiva pri bivši bratovi punci. Šokantna novica me je malo vrgla nazaj v realnost. Nisem si mislila, da imata zakonske probleme. Opazila je, da sem se odtujila, zato je poskrbela, da se vrnem v najin svet. Počasi je približala glavo in se z ustnicami dotaknila mojega nosu in začutila vonj moje kože. Podrgnila se je obme kot kakšna mačka in se spustila do ustnic. 
Takrat se mi je utrgalo. Strastno sem se prisesala nanjo, kot da bi iz nje hotela potegniti vso energijo. Z rokami sem jo držala z vrat in njene goste, temne, dolge lase. Počutila sem se tako živo, njena mehka koža me je čisto prevzela, želela sem, da se ta trenutek ne bi nikoli končal.
Naslednji korak je naredila ona. Slekla mi je majico in se stisnila k meni, točno med prsi. Polizala je moj dekolte in z jezikom potovala vedno višje, kjer je končala s poljubljanjem vratu. Čutila sem, da hitreje diham in da se že nekaj dogaja tam spodaj. Priznam, noben me ni še tako hitro vzburil, kot ona. Pa saj me že samo njena podoba dovolj vzburi. Hotela sem jo videti popolnoma golo, se dotikat njenih prsi, ravno pravšnje velikosti, da bi lepo pristajale v mojo dlan. Kot da bi mi brala misli, je sama slekla obleko, ki jo je takrat nosila in mi dovolila nekaj sekund, da si jo dodobra ogledam. Nasmehnila se je, saj je z mojega izraza na obrazu bilo sklepati, da mi je všeč kar vidim. Potegnila sem jo k sebi in položila na posteljo. Poljubila sem jo, vmes pa se dotikala njenega trebuščka, bokov, prsi. Čipkaste hlačke, ki jih je imela na sebi so bile znak, da bo to moj najljubši dan do zdaj. Z dlanmi sem prešla na stegna, po katerih sem nežno drsela in jih ljubkovala. Njeno telo je postajalo vse toplejše, lička so dobila rožnato barvo. Z jezikom sem se posvetila njenim bradavičkam, počasi sem krožila okoli in jih na vsake toliko časa poljubila. Začela je vzdihovat in me zagrabila za zadnjico, ter močno potegnila k sebi. Tesno druga ob drugi, kjer sva ustvarjali trenje teles in pustile svojo erotično osebnost na plan. Bila je tako mokra, da sem to čutila čez njene hlačke. Vedela sem, da je pripravljena. Tudi jaz sem bila. 

Zlezla sem s postelje, jo slekla kar se da hitro in jo povlekla na rob ter jo dvignila v sedeč položaj. Kaj kmalu sem bila na kolenih, ji razprla noge, mimogrede ugriznila za njeno stegno in se zatopila v njeno rožico iz katere je že prihajal njen nektar. Obdelovala sem jo kolikor se da, ona pa je kar naprej skrbela za to, da ne dehidriram. S prsti sem se potopila v njene boke in se tako lažje obdržala na poziciji, ona pa mi je pri tem pomagala tako, da me je držala za glavo. Naenkrat se je vrgla na posteljo, začela dihati, kot da ji primanjkuje zraka, njen prijem pa je bil vedno močnejši. Čutila sem, da ji bo vsak čas prišlo, kar me je samo še bolj motiviralo. Dala sem vse od sebe, da zadovoljim svojo žensko. Hah, svojo. Mogoče nikoli ne bo pravno moja, ampak tisti dan je bila. Težko pričakovan trenutek je napočil, pograbila me je za lase in močno povlekla, videla sem krčenje njenih trebušnih mišic in izraz na obrazu, ki pravi ''trenutno sem v nebesih''. Umirila sem se in počakala, da pride k sebi, vmes pa opazovala kak se krčevito odpira in zapira. Sploh nisem potrebovala svojega orgazma, saj mi je že njen zadostvoval. Užitek jo je bilo gledati razgaljeno in srečno, kako se valja po postelji. Približala sem se ji, da jo poljubim. Takrat pa je najboljšemu delu dneva sledil najhujši. V kotu očeh sem zaznala nekakšno podobo in čutila, da me nekdo opazuje. Obe sva se ozrli in tam je stal on, njen mož, ki ni bil prav nič zadovoljen s prizorom, ki ga vidi. Zakuhal je v obraz, medtem ko sem jaz bila verjetno bleda kot jogurt. Izgubila sem moč v nogah in rokah, nisem vedela kaj narediti. Pognal se je proti nama in začel kričati, da naju bo ubil ter kaj si mislim, kdo sem, navadna študentska kurba, ki fuka ženske po soseski. Zamahnil je s kovčkom proti meni in takrat… sem se zbudila. V svoji postelji. Mokra in prestrašena obenem. Pojma nisem imela, kako naj definiram te sanje. Verjetno kar kot nočna mora. Čeprav je telo pravilo, da je pripravljeno, da stvari izpeljem do konca, nisem mogla. Se pa rade volje spomnim teh sanj, ko je za to primeren čas in začuda od takrat dalje iščem študentsko delo pod oglasom ''sobarica''.

Comments

Popular Posts