(Semi)Erotična zgodba 9 - Rdeče vino

Če bi vedela, da bo danes tako vroče na fitnesu, bi si oblekla kratke hlače, sem si mislila pri sebi, medtem ko sem bila na polovici svojega treninga. Ura je bila komaj 11.00 dopoldan, zato ni bilo pretirane gneče in sem se lahko čisto sprostila, saj veste kako je, če noben ne gleda, je vse dosti lažje. Bila sem sredi vaje, ko je vstopila rdečelasa gospa srednjih let. Delovala je čist prestrašeno, v roki je stiskala aktovko, ki se je ujemala z njenim sivkastim kostimom. Zgleda, da je ravno prišla iz službe, čeprav čudno, 11h in v soboto? No, pa že. Stopila je do recepcije, odložila aktovko in snela očala ter jih mečkala po rokah. Medtem ko se je razgledovala, je opazila da buljim vanjo, kot nek bedak, zato sem raje umaknila pogled in se posvetila svojemu delu, njo pa je prišel pozdravit lastnik fitnesa, s katerim sta očitno že bila zmenjena, da bo prišla trenirat, saj ji je takoj razkazal prostor in garderobe, ter ji razložil osnovna pravila uporabe fitnesa. Med njegovim predavanjem mi je zmanjkalo vode, zato sem si jo šla natočit v garderobo in se očitno preveč zatopila v svoje misli, saj ko sem odvihrala nazaj, trčila v našo novo članico in jo skoraj polila. Ko sva obe prestali šok, sem se nerodno opravičila, ustvarila kratek očesni stik in od sramu hitro zbežala na drug konec fitnesa. Takrat sem se zavedela, kako je gospa pravzaprav dišala. Občutila sem tudi takšno čudno energijo, ki je ne bi znala opisat. In ne, ni bilo od šoka, ker sva trčili. Nekaj.. posebnega. Opazila sem tudi, da je izredno lepa. Pač tak tip ženske, ki nate pusti dober vtis pa čeprav si imel bližnje srečanje samo za dobro sekundo.
Začela je s treningom. Aha, vidim, da je precej nova v tem, saj jo lastnik vodi. In kaj za vraga ima oblečeno? Sem navajena napol nagih deklet v oprijetih pajkicah, ki se raztezajo po celem fitnesu, ampak ta… ta pa izstopa. V široki trenirki z navadno neoprijeto majico je izgledala preprosto fantastično. Nikoli si ne bi mislil, da lahko nekdo izgleda tako dobro brez posebnega truda. In pridobi toliko pozornosti, čeprav ne kaže 90% svoje kože. No, vsaj mojo pozornost je pridobila. Tako luškano domača je bila in to mi je bilo všeč. Zelo. Moram jo spoznati.
Naslednjo uro sem se motala po fitnesu, s treningom sem že zdavnaj zaključila, vendar nisem hotela oditi preden se predstavim in izvem kaj o njej. Malo sem imela treme in sem se po resnici povedano prestrašila in nisem upala pristopit, malo pa jo je imel v krempljih ta naš lastnik. Ko sta končno prišla do konca s treningom in sem videla, da dela še zadnjo vajo in da, hvalabogu, ni nobenega v bližini, sem stopila do nje in s tresočim glasom pozdravila.
''Zdravo…am.. še enkrat pardon za tisto prej.. naval adrenalina pa to heh.. pa..nekaj sem razmišljala in pol pač.. ja.. am.. no, kakorkoli, jaz sem Ella,'' sem na koncu skoraj že izdahnila in čutila, da sem tudi zardela, ker prehajam iz sramote v sramoto. Nasmehnila se je in se predstavila z imenom Mary. Nastal je trenutek nerodne tišine, nato je hitro dodala, da me mora pohvaliti, saj me je videla trenirati in upa, da bo tudi oni kdaj tako vztrajna.
''Eh, itak da boste. Danes ste prvič tukaj?,'' sem jo vprašala, tokrat že bolj sproščeno.
''Tako je. Prvič tukaj in prvič na splošno. Sem se odločila, da je čas za nekaj sprememb, treba sprobati nove stvari, ker kaj pa je življenje, če nikoli ničesar ne probamo?,'' je rekla in skomignila z rameni ter se čisto rahlo nasmehnila.
''Res je ja.. lahko vam pomagam kdaj, če želite, pokažem kak vaje, bilokaj, ne vem?,'' sem se ponudila v upanju, da reče ja, saj bi se tako lahko predstavila kot dejansko sposobna ženska in ne neroda.
''To bi bilo super ja, bi ti bila hvaležna,'' je rekla, ''a to se kar zmeniva za naslednjič al kako bova to uredile?'' je sledilo vprašanje. O šit, zdaj imam šanso, da sva v stiku tudi izven fitnesa!
''Hmm.. če želite, se lahko dobiva zvečer ob kakih 8h pred fitnesom pa greva na večerjo in se lahko vmes pogovoriva o nekih osnovah, mogoče še napišem kak program, itd.?'' sem izjavila. In o moj bog, napetost narašča, srce mi razbija, čutim kako mi kri teče v glavo.
''Ja, super, lahko, zmenjeno. In hvala ti še enkrat,'' je rekla, se nežno dotaknila moje roke in odšla v garderobo. Am, ali se to šteje kot flirtanje? Lajf, pomagaj mi, kaj to pomeni? Ne znajdem se, na pomoč!
Tisti dan je nisem spravila iz glave, neprestano sem razmišljala o tem njenem nasmešku, majhnih gubic, ki se ji naberejo, ko se nasmeji ter zelenih oči, ki se vsake toliko zasvetijo za očali, še predvsem pa njene temno rdečerjavkaste lase, tako sijoči, da ji lahko še vsaka 20-letnica zavida. Ure so minevale tako počasi, vendar tako hitro. Postajala sem vedno bolj živčna, oblekla sem se že dve uri prej in zdaj samo čakala, da bo ura osem. Ko se je to končno zgodilo, sem se brž odpravila iz stanovanja, živim namreč čisto zraven fitnesa, in ko sem prihajala po stopnicah, sem videla kako je stopila iz avta in se odpravila proti meni.
''Točni kot ura,'' je rekla in se zasmejala. Ah ženska, ko bi vedela, da jaz po navadi zamujam in to kako!
''Greva z mojim avtom, ni tako daleč, ni pa tudi blizu, da bi lahko šle peš, ne bom vas kr prvi dan že čisto utrudila, vas je itak trener že haha,'' sem se pošalila in očitno ji je bilo všeč. Sledila mi je do avta in na srečo mojim hitrim možganom, ki so mi omogočili, da sem skočila in ji odprla vrata avta, sem si pridobila kakšno plus točko pri njej. Upam. Prosim. ''Prosim, da sem si,'' sem si rekla in pogledala v nebo. Odpeljale sva se v bližnjo restavracijo, kjer sva se dejansko pogovarjale o treningu, vajah, prehrani in podobnem. Na prvi pogled bi človek rekel, da je tema nezanimiva, še posebej ko tako dolgo govoriš o tem, ampak midve sva uživale. Za ob slastnem piščancu sva si naročile vsaka 2 dcl belega vina, ki ga je kar hitro zmanjkalo, zato sva naročile še enega.
''Še dobro, da sva jedli, drugače bi se mene že prijelo,'' sem rekla, ko sem srkala vino.
''Haha, ja, vem kako je to. Jaz dolga leta nisem pila, pred kratkim sem spet začela,'' je rekla, nato pa hitro dodala ''nisem alkoholičarka, ne skrbi.''
Moram priznat, malo sem si pa že oddahnila. Sej ne, da bi me motilo, ampak nočem bit razlog, da nekdo spet začne piti. Huh. Dokončale sva večerjo in se odpravila proti avtu. Z njo je čas tako hitro minil, da nisem hotela, da se večer že konca, zato sem kar bleknila, kar mi je prvo prišlo na pamet in sem jo povabila k sebi na še en kozarec vina. Čutila sem, da me je pogledala od strani in krajšem premoru je sledil odgovor: ''Veš kaj, lahko. Zakaj pa ne,'' in spet ta njen nasmešek, ki me spravlja ob pamet. Vožnja do stanovanja je bila obupna, tako sem bila živčna, da sploh nisem znala več prestavljat, da ne omenjam kako sem speljevala, grozno. ''Kaj si živčna al se te je vino prijelo?'' se je pošalila. Saj ne vem kaj je huje! Da ji povem po resnici ali se zlažem in rečem, da vozim pod vplivom. Zajela sem sapo in tvegala: ''Malo sem živčna ja, haha. Nisem ravno vajena vozit…gostov domov. Pač tak..prvič sem v takšni situaciji no,'' sem poskušala ostat čim bolj mirna in čakala na njen odziv. ''Luškano,'' je bila edina beseda, ki jo je odvrnila, se je pa vsaj pozitivno slišala in videla.
Ko sva končno prispele, ji je na dvorišču zazvonil telefon. ''Moram se javiti, oprosti'' je rekla in se oglasila. Nisem hotela prisluškovati, vendar sem slišala, da se gre o nekem izpitu, morda praksi, nisem ziher. Ko je končala, je pristopila k meni in mi pojasnila, da jo je klicala njena hči, naredila je zadnji pravosodni izpit in dobila pripravništvo, bila je vsa iz sebe, ker je ravno izvedela rezultate in zato jo je morala poklicati.
''Ooo lepo, sem vesela zanjo, to mora bit pa res olajšanje,'' sem rekla, nato pa med potjo še dodala ''torej, koliko je vaša hči zdaj stara?''
''Kmalu bo 25, imam pa še sina, ta pa je malo mlajši, bo kmalu 20'' je odvrnila in pripomnila, da je samski, ter me malo ruknila pod rebra. Ah, ko bi ti vedela, da me tvoj sin niti malo ne zanima in da so moje misli fokusirane samo nate! Ker sem se tako nerodno zasmejala, me je vprašala po mojih letih. Sprva sem pomislila, da bi se ji zlagala, ampak nisem mogla. Povedala sem ji, da sem 25, torej, v bistvu toliko kot njena hči. Ne morem reči, da je ni niti malo presenetilo, vendar je kar lepo sprejela to informacijo. Vendar pa je sedaj mene skrbelo, kako ona gleda name? Kot na hči? Prijateljico? Kaj več?
Po kratkem uvodu v moje stanovanje, sva se ustalili na sedežni, kjer sem ji postregla z vinom in nadaljevali sva s pogovorom. ''Smem vprašat,'' sem začela, ''prej ste rekli, da že dolgo niste pili, da ste zdaj začeli.. kako to?''
Zastrmela je v daljavo in globoko vdihnila. Upala sem, da nisem kaj uničila zdaj s tem vprašanjem, ampak sledil je lep odgovor. ''Pred kratkim sva se ločila z možem. Takrat sem začela piti. In ne, ne vsak dan, ne pretirano haha. Občasno. Prej nisem nikoli, ker je bil mož proti temu, je zdravljen alkoholik. Tako da ja, ne skrbi, vem kako to poteka in vem, da nisem na isti poti, kot je bil on,'' me je na nek način potolažila in spet ta dotik z roko, tokrat po mojem stegnu! Kaj za vraga!
Najine naslednje teme so prešle iz prehrane in telovadbe na malo resnejše pa tudi manj resne. Predelali sva najine življenjske poti, hobije, interese, cilje, sanje, ni da ni. Ure so kar letele, z njimi vred pa je bilo vedno manj vina, nama pa so bile običajne stvari vedno bolj smešne. Na srečo mi je alkohol pomagal tudi, da se otresem treme in zato sem bila vedno bolj pogumna in vedno bolj me je mikala njena bližina, njeno telo, njene ustnice. Komaj sem se še upirala, čutila sem mravljince po celem telesu. Nekaj sem morala ukrenit.
''In kako je, ko 26 let seksaš z isto osebo?'' sem vprašala in bruhnila je v smeh, jaz pa z njo.
''ah pa saj veš.. navadiš se, hahaha. On je bil moj prvi, res je. Sva začela hoditi v srednji šoli, dokler nisva imela tega ogromnega prepira in pol se je vse skupaj razdrlo, bla bla bla. Po tem sem imela še dva, vendar sem neprestano mislila o nejm. Tako sva se tudi ponovno našla, ljubezen je spet vzcvetela in poročila sva se, od takrat pa ja.. skoz isti. Ampak veš kaj, ni mi žal, je bilo lepo. Če odštejemo zadnje dve leti no hahaha, to je bila pa polomija. Ko ni več čustev, se oddaljiš in je vse skupaj samo še rutina, ah, grozno vglavnem, upajmo, da nikol ne doživiš tega,'' je še dodala in nazdravila. Pred naslednjim vprašanjem sem se vgriznila v ustnico, da se zberem.
''Kaj pa z žensko ste bili kdaj?'' sem vprašala in napeto čakala odgovor. ''No no, Ella, a me osvajaš?'' se je nasmehnila in približala roku mojemu stegnu. Zrla sem ji v oči in odvrnila ''Mogoče pa res. Ne vem več kjeeee, ampak nekje sem slišala, da je v življenju treba poskušat nove stvari, ali nekako tako,..'' sem jo malo podražila. Smeje je priznala, da sem lepo izpeljala zdaj ta zadnji stavek in priznala, da še nima izkušenj. Sedaj se je ona zazrla vame in vprašala isto. ''Ne še,'' sem rekla in se nagnila k njej ter jo poljubila.
Tvegala sem. Ja. Zelo. in ugotovila, da sem naredila pravo potezo, saj mi je vrnila poljub. Sobo je zajela tišina, slišal se je samo najin dih ob koži druge. Z rokami sem ji zaobjela obraz in jo potegnila bližje k sebi, ko sem hotela zajeti zrak pa sem izkoristila minutko, da ji povem, da je nisem naključno povabila na večerjo, da mi tista energija, ki sem jo začutila ob najinem trku nikakor ni šla iz glave in da že cel dan mislim samo na to, da jo bom spet videla. Odvrnila ni ničesar, samo približala se je in me tokrat ona poljubila. Najina jezika sta se prepletala, vino nama je ogrelo telesa in postajalo je vedno bolj vroče. Slekla si je blazer, jaz pa pulover. Vgriznila sem jo za ramo in nadaljevala po roki s poljubi ter nato zagrizla v njen vrat. Slišala sem globok vzdih in čutila kako se je sprostila in vrgla glavo nazaj ter se prepustila mojim kreacijam. Splezala sem na njo, z nosom počasi preletela vsak delček njenega obraza, vratu, dekolteja, medtem ko sem roke uporabila za manjšo masažo, da sem dosegla tisti res maksimalen sprostitveni učinek. Drsele so po njenem telesu, zaobjele vse obline. Razvajala bi jo, cele dneve, cele noči. Vstala sem se in jo prijela za roko: ''Pridi.'' Vstala se je in mi sledila v spalnico, kjer sem ponovila prejšnjo vajo, tokrat z malo manj oblačili. Njeno telo je bilo enkratno, vidni sledovi dveh porodov, z rahlo nagubano kožo trebuha, ki sem jo prekrila s poljubi in dotiki, oboževala sem jo takšno kot je, ženstveno, odraslo, potrebno pravega ljubljenja. Potegnila sem jo na rob postelje, šla na kolena in razprla te njene dolge gladke noge. Prijela me je za glavo in poskrbela, da se najina pogleda srečata in mi z očmi sporočila, naj jo poližem, kot je ni še noben.
--




Comments

  1. You aren't very active anymore on here. Say hi sometime.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts