Erotična zgodba 8



Prvi pomladni dan in eden izmed najlepših dni mojega življenja. Zunaj cveti, ptički pojejo, testenine se kuhajo in najpomembnejše, moj je doma! Vem, da sem kot žena vojaka sprejela dejstvo, da bo veliko zdoma in da bodo moje noči osamljene in hrepenele po njegovi bližini, ampak kadar je ljubezen prava, bo premagala vse. Tako kot je teh zadnjih šest mesecev, odkar je bil na misiji. Nočem razmišljati, kar vse je tvegal, rada bi se osredotočila na to, da ga imam zdaj ob sebi in mu pripravljam njegovo najljubšo jed, medtem ko slišim, da se počasi prebuja in bo priromal v kuhinjo.

 ''Pogrešal sem te, draga. Tako zelo,'' je prišepnil na uho in me nežno objel od zadaj. Nos je zasadil v moje lase, z dlanmi pograbil vsak delček mojega telesa in me oblil s toplino. Spustila sem kuhalnico in odstavila testenine. Počasi sem se obrnila k njemu, privzdignila njegovo glavo in jo pripeljala do svojih ustnic. Poljubila sva se. Za ta trenutek, za nazaj, za naprej. ''Zdaj služiš meni, vojak,'' sem mu z nasmeškom prišepnila in ga stisnila k sebi. Bila sva prepletena kot prestica, čeprav se je on vrnil domov, sem se počutila, kot da sem jaz tista, ki je našla svoj dom. Za trenutek sva stala v tišini, dokler je ni prekinil z globljim, strastnim poljubom, ki sem jih tako močno pogrešala. Bližina osebe, ki jo ljubim z vsem srcem mi je dobro dela in povzročila, da sem počasi z roko segla pod njegovo majico in se začela dotikat njegovega mišičastega telesa. Koža je bila tako gladka, da so mi roke kar drsele, gor, dol, levo, desno in mimogrede naredile par risov po njegovem hrbtu, medtem ko se je njegov jezik ukvarjal z erogenimi conami mojega telesa. Za ušesom nižje, po vratu, manjši ugriz za ključnico in že se je spustil nižje do mojih prsih, ki jih je ljubkoval in grickal, nato pa jih posadil v roko in začel gnesti. Počasi je začel lizati bradavičke, dokler mi niso stopile in bile že čisto občutljive, hkrati pa se mi je muca že tako navlažila, da sem mislila, da bo počasi pod mano nastala lužica. Odmaknila sem njegove roke in se spustila na kolena, slekla hlače ter nežno z nohti sledila liniji njegovega tiča, ki se je skrivala pod boksaricami. To njegovo ogromno orodje me je spravljajo ob pamet, želela sem si ga v sebi, čeprav sem vedela, da bo me vsa njegova veličina bolela, sploh po tolikem času vzdržnosti. Po kratkem igranju sem potegnila dol še boksarice in že se je zvalil v moja usta, prav ve kam mora it. Začela sem z lizanjem glavice, mirno in nadzorovano, dokler nisem videla, da je že čist vzburjen pa sem pogoltnila še preostali del, ga obdelovala z jezikom in roko, drugo pa uporabila za igranje z njegovimi jajci.
 ''Špukni ga, želim da ti teče iz ust,'' je ukazal, medtem ko se je trudil držati vse moje lase nazaj, da bo njegova princeska lahko dodobra obdelala svojega moškega. Sledila sem njegovim navodilom in mu pripravila res en umazan sloppy blowjob, da me je kar dušilo, malo od samega dejanja, malo od čakanja, da me pofuka. Gledati njega kako uživa je skorajda prineslo meni več zadovoljstva kot njemu. Kako ga obožujem. Njegove roke na moji glavi, njegov tič v mojih ustih, popolna postava iz vseh zornih kotov. 
Potegnil me je vstran, da sem se lahko dvignila, nato me je obrnil in potisnil trup ob pult. Sedaj sem pred njim stala pripognjena, da si je lahko ogledal to ritko, o kateri je sanjal vsak večer, kadar je bil zdoma. Pograbil jo je in nakazal da jo bo odtrgal, nato pa kratek 'slap', da je počilo in odmevalo po celi kuhinji. Sedaj je prišel njegov čas, da gre na kolena in svoj obraz od zadaj zasadi v moje mednožje. Tako sem bila mokra, da je kar cmokal, ko se je trudil požirati vso to mokroto. Ustnice je razprl s prsti, me prijel za bok, da me lepo fiksira in mi ga zaril noter ter me fukal od zadaj. S telesom se je močno drgnil obme in bil globlje kot kdaj koli prej. Udarjal je ob mojo notranjost, vendar je ugodje totalno zasenčilo bolečino. 
Zlila sva se, bila sva združena v vsej svoji polnosti, najina ogreta telesa pa sta se še vedno drgnila druga ob drugo. Pograbil je roke in jih dvignil nad mojo glavo ter jih fiksiral ob pult, da je lahko s poljubi zasipal stranice mojega telesa, medtem ko je gladko drsel vame in postajal vedno trdnejši. Ko sem imela občutek, da bo okamenel, se je slišal globok vdih, njegov oprijem je postal močnejši in sledilo mu je pulziranje njegove uda in par kratkih izdihov, ko se je razlil po moji notranjosti. 
Upočasnil je ritem in ga izvlekel, pocedil se je njegov sok, katerega je pobrisal s prsti, ki so pristali tam, kjer je prej bil njegov korenjak. Masiral je stene moje nožnice in dosegel vse kote. Palec je uporabil za masiranje ritne luknjice, kar mi je še bolj pognalo kri po žilah, umirala sem od ekstaze. Obdeloval me je vedno hitreje in hitreje, nato pa so moje telo zajeli krči, ki so stisnili njegove prste, da jih je komaj izvlekel. Tako hudo mi še nikoli ni prišlo, zato sem potrebovala malo dlje, da sem prišla k sebi in dojela, kar se je pravkar sploh zgodilo. Ta čas je izkoristil, da ljubkuje moje telo in z dlanmi drsi po hrbtu. Po nekaj minutah razvajanja, sem se končno odločila, da je čas, da svojega moškega tudi primerno nahranim za opravljeno delo. Obrnila sem se, ga poljubila in prosila, če se lahko sedaj usede, da mu lahko do konca pripravim njegovo najljubšo jed, nakar je odvrnil ''Pravkar sem jo jedel,'' in me poljubil nazaj.  

Comments

Popular Posts