Erotična zgodba n1

I apologize because this will be written in Slovenian language but I'm really not in the mood to translate it. I've written two more that will be posted here and are also in Slovenian language but hopefully some day,  I'll wrote one (sex story) in English too for all you beautiful followers :3
 _____________________________

Okej. Torej, ta zgodba je moja PRVA, napisana je bila leta 2011 in vsi, ki me poznate, verjetno veste, da nisem ravno nadarjena za slovenščino, kaj šele pisanje. Res je tudi, da to kar boste prebrali, sploh ni moj slog pisanja, ampak pustimo podrobnosti... V prihodnjih dneh bom objavila še drugi dve, ki sem ju napisala, eno pred kratkim, eno v zadnjem letu. Tale danes je bila za nek natečaj in je morala biti dolga dve A4 strani, zato takšna hitrost razvijanja zgodbe. In bluzenje. (lol, u see, še to ne vem kako napisat po slovensko, slabo.)

(VSTAVI POLJUBEN NASLOV)

Kakšen dolgčas! Že cel teden takšna grozna vročina, ko pa se vreme končno malce umiri pa že nastane nevihta in spet ti ne preostane drugega kot samevanje doma in opazovanje kapljic, ki polzijo po oknu. Mogoče pa bi lahko poklicala kakšnega prijatelja, da si skupaj ogledava film ali kaj podobnega. Ni slaba ideja, že imam nekoga v mislih.

Vstala sem s postelje na kateri sem poležavala že kar nekaj ur in v torbici poiskala telefon ter zavrtela njegovo številko. ''Ja?'' se je zaslišal njegov globok glas. ''Oo, živjo, ej, veš kaj sem mislila, a bi ti prišel kaj k meni zdaj? Za kratek čas, ker mi je res dolgčas pa bi se lahko malo pogovarjala, a prav?'' sem predlagala in upala, da bo sprejel ponudbo. ''Pa veš, da je to super ideja? Ravno sem te mislil poklicati, če se bova kaj dobila, nekaj ti moram povedati. Torej se oglasim pri tebi čez … 20 minut recimo?'' ''Naredi iz tega raje 15 minut,'' sem smeje dodala. ''Velja. Ajde, se vidiva,'' je z istim ravnodušjem odvrnil in odložil. Že čez dobrih 10 minut sem na vratih zaslišala zvonec in odhitela odpret vrata. Tam je stal, urejen kot po navadi, z napol odprto srajco, tako da se je videl kar precejšen del njegovih prsi, in z nasmeškom na obrazu. V hipu sem pomislila, zakaj za vraga sem samo njegova prijateljica, ko pa je tako seksi. Pristopil je in mi dal poljubček na lička. Njegov sladek vonj s pridihom eksotike me je predramil kot jutranja kava. Vzdrgetala sem, prvič. Nikoli prej se mi to ni zgodilo, nekaj je v zraku danes! ''Mmm, kako lepo dišiš,'' je rekel in se nasmejal: ''A mogoče še pričakuješ koga ?'' Uh, on meni pravi, da jaz dišim? Ko bi le vedel, da sem ga še pred sekundo želela pojesti, moj sladek tropski sadež. Malce sem zmajala z glavo in se zbrala, da odvrnem: ''Ne. Samo ti in jaz sva.'' V tistem trenutku sem čutila, da sem malce zardela.
''Še sreča,'' je odvrnil in sledila je krajša pavza, medtem pa se je njegovo mogočno telo z nagajivim nasmeškom na ustnicah približalo mojemu ''ker … moram priznati, da sem zadnje dni kar precej razmišljal o tebi, tvojih laseh, tvojih ustnicah, o tvojem telesu. Privlačiš me in to zelo, ne bom zanikal. Moral sem ti to povedati, vendar nič hudega, če sama ne čutiš enako.'' Sobo je zapolnila tišina. Zrla sva si v oči, nenadoma sem čutila mravljince v najbolj skritih kotičkih telesa, za katere sploh nisem vedela da obstajajo in zdelo se mi je, da me kliče k sebi. Njegovo vabilo je potrdila roka, ki se je ponudila, da me tesno privije v njegovo zavetje. Poskušala sem se zadržati, ampak ni mi uspelo - vdala sem se. Približala sem se mu, se ga nežno oklenila okrog vratu in položila glavo na njegove napete, lepo izoblikovane prsi. Z drugo roko sem drsela po njegovem gladkem telesu in občasno za sabo z nohti pustila svojo sled. Dvignila sem glavo in med nama se je ustvarila nekakšna napetost, ki naju je povlekla skupaj kot magnet. Moje ustnice so se počasi dotaknile njegovih in takoj naju je prevzela strast, ki je preprost poljub spremenila v hlastanje po nečem več. Močno me je zagrabil okrog pasu, medtem ko je njegova desna roka zaobjela mojo zadnjico in me potegnila bližje k njemu. Čutila sem ga, njegovo telo v polnosti, toploto, ki me je prevzela in v meni prebudila majhno zverinico. Odtrgala sem se od njegovih mehkih ustnic, da zajamem sapo in ta čas hitro izkoristila za to, da z njega spravim srajco, ki mi je bila v napoto, da so se moje oči lahko v celoti pasle na njegovem popolnem telesu. Preden sem si ga lahko dobro ogledala, me je naglo obrnil, strastno potegnil za lase in me poljubljal po vratu, z drugo roko pa odprl zadrgo moje obleke, ki je nato na srečo hitro spolzela z mene.

Potisnila sem ga na posteljo. Njegove velike močne dlani so se nemudoma popolnoma polastile mojega telesa, oklenile so se mojih prsi, jih masirale in nato drsele vse nižje, po trebuščku, bokih in vse do hlačk, kjer se je hitro dokopal do moje ta male in začel svoje delo. Bila sem že tako vzburjena, da sploh ni potreboval sline, da je njegov prst lahko gladko drsel po ščegetavčku in ustvarjal neopisljive občutke, ki so mi pospešili utrip, še bolj pa so me vzburjali njegovi vzdihi ob poljubljanju mojega telesa, saj sem vedela da tudi on uživa. Čeprav je nenormalno prijalo pa vendarle nisem mogla dopustit, da tako prevzame kontrolo. Obrnila sem se, odpela njegove hlače in ga naglo slekla. Potisnila sem ga na posteljo, se hitro povzpela nanj in poskrbela, da se vsak delček mojega telesa dotika njegovega, medtem ko so se najine ustnice spet združile. Odpel in slekel mi je modrc, še preden bi ga od vse te vročine zanetila, in prešel na hlačke, ki so še kar odevale moje kraljestvo. Pomagala sem mu jih sleči, ko pa sem videla, da že ima čisto trdega pa sem hitro poskrbela, da je tudi on ostal brez svojih spodnjic. Njegovo orodje me je v trenutku tako prevzelo, da si nisem mogla kaj, da ga ne bi dala v usta. Bil je slajši od najboljše sladoledne lučke na svetu. Tako širok in tako trd pa tako lepo se je prilegal mojim ustim. Njegovi prsti so polzeli skozi moje lase in jih nežno cukali. ''Pridi gor,'' je rekel. ''Ne zdržim več brez tebe, moram ga dati not.''
 Lahko bi umrla od ekstaze.
Te besede sem čutila po vsem telesu, zlezla sem višje, razprla noge kolikor lahko in nato je sledil tisti blažen občutek, ko sem ga dobila vase. Od užitka, ki je sprožil, da sva se zravnala v sedeč položaj, me je močno zagrabil za stegna, tako da sem se ga še vedno oklepala z nogami, nakar me je prijel za zadnjico in me pribijal na svojega prijateljčka z vsemi svojimi mišicami. Lahko bi umrla od ekstaze, prisežem. Ampak ni še bil čas za to. Prvo ga bom poseksala, tako da tega ne bo nikoli pozabil. Ulegel se je in me potegnil nase. Ritem je postajal vse hitrejši, s telesi sva ustvarjala trenje in vročina naju je oblivala. Saj sploh nisem vedela ali me bolj obdeluje spodaj ali zgoraj z jezikom. Nikoli si nisem mislila, da me nekdo lahko pripelje tako daleč, da se mi preprosto hoče zmešati, hočem in potrebujem še več, njega od glave do pet. Vse je postajalo tako megleno, svet okrog naju ni več obstajal, v celoti sva se predajala užitkom, dokler ni dosegel točke, ki je obrnila moj svet na glavo. Začutila sem krče in sladek električen šok, ki je prepotoval celotno telo in potešil vse moje potrebe, tudi tiste najmanj pomembne ta trenutek. Najboljše pri tem pa je, da je ta trenutek kar trajal in trajal, veliko dlje kot po navadi, dokler se ni zaključil z globokim izdihom. Ulegla sem se poleg njega in z roko začela obdelovati njegovega korenjaka. Sprva počasi, vendar močno, nato pa vedno hitreje. Vedela sem, da mu bo zdaj zdaj prišlo, videlo se mu je na obrazu. In prav sem imela. Vsa njegova tekočina se je razlila po mojem trebuščku in ustvarila občutek toplote, ki mi je prav prijal. Pogledala sem ga, ležal je z zaprtimi očmi, globoko dihal in me z eno roko božal po nogi, ki sem jo prej vrgla preko njegovih bokov. Obrnil se je k meni in me pogledal. Spet sva si za par trenutkov zazrla v oči in nato najino skupno dogodivščino zaključila z dolgim poljubim in z dogovorom, da se to mora definitivno še večkrat ponoviti.
 



Comments

Popular Posts