Erotična zgodba 5

'Stik, kategorizacija in indentiteta'...kaj za vraga je to?!
Nerazumjiv naslov se je bleščal s platna v naši mrzli predavalnici. Predavanja so se vedno začenjala ob 7h zjutraj, zato sem lahko samo molila, da od zaspanosti ne omedlim. Moja doza kofeina mi tudi danes ni pomagala pri zbujanju možgančkov, je pa zato zbudila moj mehur, ki mi je z bolečino sporočal, da je čas, da ga izpraznim. Tiho kot miška sem se odpravila proti stranišču, ko sem na vratih učilnice srečala sošolca, ki pa se je očitno odločil, da bo obiskal predavanja. ''Pa ravno on,'' sem si mislila. Od vedno me je tako noro privlačil, oddaja neko posebno energijo, ki je ne znam razložit, vem samo, da me spravlja ob pamet in že samo ko ga vidim, imam v trebuhu polno metuljčkov. No, pa ne samo v trebuhu ;)

Nisem si mogla pomagat in ko sva že skoraj šla en mimo drugega, sem z roko podrgnila po njegovem telesu in se nasmehnila, vendar pogled usmerila v tla. Čutila sem, da se je obrnil za mano, zato sem s kotičkom očesa pokukala nazaj in ujela, da mi je vrnil nasmešek. Odpravila sem se v ženske prostore odtočit, po možnosti kar se da počasi, ker.. realno gledano, kdo pa bi se rad čimprej vrnil na predavanja? In kot pri vsakem ritualu, sem tudi tokrat nekaj časa postala pred ogledalom in se zamislila. Kaj naj naredim? V glavi sem imela toliko misli, kaj vse bi mu delala, da sem še sama sebe prestrašila, obenem pa sem samo še bolj hrepenela, da bi bil točno zdaj tukaj ob meni. ''Hmm, ali pa bi ga mogoče povabila kam na samo? Ah ne, saj sploh ne vem, če sem mu všeč. Ne, zberi se! Pojdi nazaj v učilnico in bodi še naprej creepy opazovalka od daleč,'' sem si mogla rečt, da se prepričam, da bom zmogla.
Odločila sem se, da se vrnem k pouku. Odprem vrata in se zaženem ven in BUM, se zaletim. Občutek zmedenosti, 'kaj za vraga se je pravkar zgodilo?', in šoka se je pomešal z nekim čudnim občutkom varnosti, ugodja, omame. Ko sem se zavedla, da sem se pravkar zaletela v Njega, sem dobila kar mehke noge. Takoj sem se spomnila, o čem sem razmišljala še pred par minutami, zato sem od sramu raje povesila glavo, ampak takoj zatem čutila njegovo dlan na bradi in kako mi je pomagal vzdignit pogled, da so se najine oči srečale na neki vodoravni legi. Še nikoli si nisva bila tako blizu, še nikoli si dejansko nisva pogledala v oči. Vse to me je tako zmedlo in ko je videl, da nisem čisto pri sebi in da se v situaciji ne znajdem najbolje, je prevzel pobudo in me poljubil. Nežen, topel, sladek poljub, ki je pospešil bitje mojega srca in vame vnesel nekaj življenja. Tako sem se opogumila, ga prijela okrog pasu in ga privila k sebi. Čutila sem tisto razburljivost, adrenalin, malo zaradi tega kar se dogaja, malo zaradi tega, ker bi naju lahko zasačili sošolci, jaz pa sem hotela imeti ta trenutek samo zase, vsaj še malo.

Čisto spontano je moje telo premagalo razum in ga zvleklo nazaj na žensko stranišče, kjer sva izbrala svoj zaseben prostor in takoj ko sem ga zaklenila, me je potegnil k sebi in njegovi poljubi so postali strastnejši , globlji, njegova roka pa je zlezla pod mojo majčko in drsela po vseh točkah telesa, vse do prsi, ki so se tako lepo ujemale z njegovo dlanjo.

Medtem sem se jaz že dokopala do njegovega mednožja, kjer je bila takšna nabreklina, da sem bila prepričana, da mu bo razneslo hlače, če mu jih kmalu ne slečem. Dlje kot do kolen jih nisem spravila, že se je odločil, da sem na vrsti tudi jaz. Še nikoli v življenju nisem bila tako hvaležna, da sem oblekla krilo, tako da so mu bile na poti samo hlačke, ki jih je odstranil s tako silo in hitrostjo, kot da bi gorele. S prstki je preveril, če sem pripravljena za nadaljevanje najine misije. Njegov izraz na obrazu, ko sem videla kakšen užitek mu prinaša moja mokrota, me je samo še bolj vzburil.
''Ne čakaj več, prosim,'' sem umirala od želje, da ga končno začutim v sebi in nisem bila dolgo prikrajšana, že je gladko drsel ven in not, ustvarjal to energijo, ki me je prevzela in povzročila drhtenje mojega telesa. Izgubila sem občutek za čas, lokacijo, ah, sej nisem vedla niti več kako mi je ime. Vedla sem samo, da obožujem hodit na faks.

''Hočem, da ti pride vame'' sem mu zašepetala na uho in zagrizla v ušesno mečico. Verjetno so bile to neke magične besede, saj je kaj kmalu pospešil tempo in čutila sem kako je njegov penis postal še trdnejši, dokler ni moje notranjosti napolnila topla tekočina. Ta občutek toplote se je ob utripanju njegovega korenjaka stopnjeval v nekaj več, nekaj kar nikoli nisem mislila, da se mi bo zgodilo.  Očitno je vse skupaj tako močno spodbudilo moje možganske celice, da so pripeljale telo do tega, da mi je prišlo. Bilo je drugače kot ponavadi, ampak vseeno noro dobro. Oba sva bila malce šokirana nad dogodkom, ampak kako mu naj pojasnim, kake občutke mi je to vzbudilo, ko še sama ne razumem čisto.

Najino dogodivščino sva zaključila s hitro osvežitvijo, preden sva se vrnila nazaj v učilnico. Tako je bil sprva dolgočasen dan popestren s tem lepim dogodkom, ki ga definitivno ne bom pozabila.

Comments

Popular Posts